Avoiding other responsibilities by doodling Ed… I didn’t know how I wanted to draw the other arm tbh

REBLOG + 71 notes
tags: +Edward Elric +FMA +Fullmetal Alchemist +FMA:B +Fullmetal Alchemist: Brotherhood +persnickety-doodles +Alicia draws

im-australia:

Alphonse and May are sO ADORABLE

REBLOG + 87 notes + Ori .Via
tags: +fma +almei

ospreying:

I feel bad for the people following me because I could be a quality blog, but instead I make the conscious decision to be weaboo trash

REBLOG + 4,820 notes + Ori .Via
tags: +lol +i'm sorry +this was originally supposed to be my art blog where I only post my art +but then I needed a place to put all the anime i wanted to reblog and i couldn't put it on the main blog because of reasons +and now this has turned into some kind of art/fandom blog +I'm so very sorry +but thank you all for sticking through it all

dontgobrienmyheart:

Every time I get a follower I silently fangirl because someone actually looked at my blog and thought “imma follow dis”

and then you lose one and you’re like WTF what did i doooooo

(Source: untilwefindaway)

REBLOG + 162,172 notes + Ori .Via
tags: +lol +me +thank you all

unsuccessfulmetalbenders:

i love alphonse from fma so much hes my fave and hes perfect bae material like…. hes always there to listen and talk to but you never have to do anything physical because his body was obliterated i love him

REBLOG + 445 notes + Ori .Via
tags: +damn straight +al is the bestest cutie +and i love him so much +fma

m7angela:

Just a quick doodle I did with my new tablet! i’m so happy i can draw again ahh

And ed’s ofc like ‘nooooooo, it wasn’t me, what do ya want winry’

REBLOG + 309 notes + Ori .Via
tags: +!!!! +yay! +otp

jeankirstchein:

youd think that the biggest problem in Attack on Titan would be the titans

REBLOG + 2,316 notes + Ori .Via
tags: +snk +lol +i kinda miss that

plain-dude:

Mikasa au Interview

Translated by plain-dude and fuku-shuu

She sits upright in a chair as I visit her at the barracks of the Scouting Legion.
She gives a small nod when she notices me, but our eyes never meet.
She is Mikasa Ackerman, an unprecedented talent in humanity’s history.

"Nice to meet you", I say. She answers "Ok," and the interview begins.

Q: Are you nervous?
Mikasa: …a little bit.

Q: I heard you’re not normally good at conversations…
Mikasa: …I will answer any questions asked.

Q: Then I shall accept your advice and begin right away.

Read More

REBLOG + 1,023 notes + Ori .Via
tags: +snk

(Source: watashi-akuma)

REBLOG + 12,961 notes + Ori .Via
tags: +ghibli

thejoker81:

Drawn by a member of BONES Studio, and it’s amazing I can die happy. 

REBLOG + 9,790 notes + Ori .Via
tags: +this give me so much life you have no idea +otp +royai +fma

felitomkinson:

okay I think this covers the basics of the way I do my lineart, hopefully it’ll be helpful enough! if something’s unclear don’t be afraid to shoot me an ask about it.

enjoy and dON’T GIVE UP it might get really frustrating at times with all the control z-ing and re-drawing lines but the more you do it, the quicker it’ll get to get them right the first time around and the better you’ll become at it so yes, good luck friends.

REBLOG + 34,092 notes + Ori .Via
tags: +tutorials

avatarjason:

equalistmako:

The official director’s cut ending for Book 3 Episode 6

IM DONE

REBLOG + 3,622 notes + Ori .Via
tags: +omg +this would have worked +lok +video +lok spoilers

kathuon:

LOL

REBLOG + 17,888 notes + Ori .Via
tags: +lok

#red lotus be like: #”we need a getaway driver ming hua you’re our gal” #”zaheer i have water for arms-” #”exactly it’s like a metaphor……..for…something” (via)

REBLOG + 1,349 notes + Ori .Via
tags: +lok +lok spoilers

thesilvereye:

View the fullsize tutorial on DA | The most handy hair structure tutorials are this video by Proko and thisblog post.These are useful for thinking about the direction hair locks flow with different styles: 1 2 3 4 5 | Painting Realistic Hair | Shading with gradients: 1 2 | Tutorials by me including: Gimp Brush Dynamics, Coloring Eyes and Coloring Method.

All example characters are fromThe Silver Eye webcomic!

REBLOG + 22,362 notes + Ori .Via
tags: +tutorials